הז'רגון המקצועי של עולם השיווק האינטרנטי עושה הבחנה בין דף נחיתה לדף מכירה. מה ההבדלים בין השניים ומדוע דף מכירה הוא הכלי השיווקי הטוב ביותר עבור העסק שלך?
בניגוד לדף נחיתה קצר וענייני, דף מכירה מציע לגולש את כל המידע הדרוש לו כדי לבצע את הפעולה הרצויה. הוא ארוך יותר, הוא כולל מידע רלוונטי, הוא שם דגש על המוצרים או השירותים שלך, מספק המלצות או מציג חוות דעת מטעם לקוחות, עונה על שאלות נפוצות, מציע בונוסים או הטבות ובאופן כללי – הוא עוזר לך לבנות מערכת יחסים עם הלקוח.

החשיבות בבניית הקשר עם הלקוח

בשנים האחרונות נתח נכבד מזירת המסחר העולמית והמקומית עבר לרחבי הרשת. אנשים רבים מבצעים רכישות או נרשמים לשירותים בחנויות מקוונות ווירטואליות, בהן מעולם לא ביקרו. אחרים צורכים שירותים מנציגים אותם לא פגשו אף פעם. לכן אין זה בלתי נמנע וכדי להשאיר ליד בטופס, יש לבנות קודם כל מערכת יחסים בינך לבין הלקוח ולבסס אותה על אמון.

מדוע דף מכירה הוא כלי שיווקי אטרקטיבי ויעיל?

דף מכירה שעוצב היטב, שם דגש בדיוק על כל הפרמטרים הנדרשים: הוא מציע את כל המידע הרלוונטי על העסק לצד כל הסיבות הנכונות עבור הגולש, לבצע את הפעולה שלשמה התכנסו כל הצדדים ובכך למעשה עוזר להפוך את הגולש לליד חם המביע עניין אמיתי במוצרים או שירותים. מכאן הדרך אל המכירה הבאה תהיה קצרה יותר משמעותית.

ב – LandWiz אנו מתמחים בבניית דפי מכירה אשר יעזרו לך לבסס את הקשר עם הלקוחות שלך.
כדי ליהנות מכל היתרונות שהדפים שלנו מציעים, כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר
וליהנות מהטבה מיוחדת – דומיין ייעודי ואחסון לחצי שנה במתנה !