דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי אשר כשמו כן הוא – מיועד שינחתו בו במהלך הגלישה ותוך כדי חיפוש אחר מוצרים או שירותים. מדוע חשוב שדף הנחיתה שלכם יתאים גם למובייל או בכלל למסכים של מכשירים חכמים?

עם כניסתם של הניידים החכמים לחיינו, אפשרויות הגלישה באינטרנט הלכו והתרחבו. כיום הנייד החכם הוא חברו הטוב ביותר של האדם וכל אחד מחזיק לפחות נייד אחד בקרבתו. לכן אין זה בלתי נמנע ודף נחיתה מותאם למובייל הפך להיות כלי השיווק היעיל ביותר בנמצא והדרך המהירה ביותר עבורך להגיע אל הלקוחות שלך.

עיקר החיפושים מתבצעים דרך המובייל ועל כך יש לתת מענה

נוסיף לכך את העובדה הבאה: מחקרים מוכיחים כי לפחות 70% אחוז מהחיפושים המבוצעים דרך הנייד החכם מסתיימים בסופו של דבר בביצוע רכישה בתוך שעה אחת בלבד ממועד החיפוש. נתונים אלו מדברים בעד עצמם – דף נחיתה מותאם למובייל הוא מתכון בטוח להגדלת המכירות של העסק שלך.

המסכים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל

קמפיין שיווקי מוצלח הוא כזה הנותן מענה לקשת רחבה של לקוחות ובעידן הנוכחי, גם לקשת רחבה של מכשירים. על דף הנחיתה להתאים לגודלו של המסך ולהעביר את המסר בהתאם למדיה בה הוא נצפה. כאשר מדובר בנייד, הרי שעל המסר להיות קצר יותר, ענייני יותר וישיר יותר ועל העיצוב לכלול את כל האפשרויות לביצוע פעולה בצורה הנוחה והיעילה ביותר. כדי לעשות זאת נכון, אין ספק שיש צורך בעזרתה של חברה מקצועית.

כל המידע הנוגע לבניית דפי נחיתה חכמים ומותאמים לממשקים רספונסיביים מחכה לך ב – LandWiz. כעת כל שנותר לך לעשות הוא ליצור עמנו קשר ולקבל פרטים נוספים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נעים להכיר

יעל, בוגרת לימודי אמנות ותקשורת באוניברסיטת חיפה ולימודי עיצוב מדיה בבית הספר להנדסאים בטכניון – בהצטיינות. ביולי 2019 זכיתי במקום הראשון בתחרות עיצוב האתרים של ELEMENTOR עם ה"ברבור השחור" – דף נחיתה העוסק בעצירת זיהום הפלסטיק בעולם. כבר עשור אני בונה דפי נחיתה ואתרים על מערכת וורדפרס. הבעלים של Landwiz סטודיו לעיצוב ותכנות עם התמחות בהקמת דפי נחיתה, אתרים ועיצוב גרפי, אשר נותן שירות לעשרות לקוחות. יש לי ניסיון רב בהוראה, לימדתי עיצוב גרפי ובניית אתרים במכללה למנהל ובמכללת מגן, ואני מעבירה סדנאות והדרכות לבניית אתרים במסגרות לימודיות נוספות למגוון קהלים. אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר לשיחת אפיין של העסק שלך באונליין. מחכה לשמוע ממך, יעל
להתחיל בצ׳אט
💬 אפשר לעזור?
היי
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן